Oferty pracy - Wyszukiwarka
Trakcja S.A. / Oferta z dnia: 17/07/2024
Oferowana praca
Stanowisko: | Specjalista ds. Przygotowania i Realizacji Kontraktów |
Miejsce pracy: | Szczecin / zachodniopomorskie / Polska |
Opis stanowiska
- Bieżąca współpraca z budowami.
- Przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby kontraktu.
- Odpowiedzialność za proces ofertowania i pozyskiwania dostawców (przygotowywanie zapytań ofertowych i prowadzenie negocjacji).
- Przygotowywanie i monitorowanie zamówień na materiały zgodnie z otrzymanym zapotrzebowaniem oraz kontrola zgodności z aktualnymi budżetami budowy.
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Bieżące wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego.
Wymagania
- Wykształcenie średnie ekonomiczne, finansowe lub techniczne.
- Doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie odpowiedzialności.
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia rozliczeń kontraktów budowlanych.
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją i przygotowywaniem raportów.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel.
- Zaangażowanie w wysoką jakość i dokładność opracowywanych dokumentów.
- Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność, dokładność i skrupulatność.
Mile widziane
- Znajomość Prawa Budowlanego oraz procedury FIDIC.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach.
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
- Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika.
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecanie pracowników (500-5000zł brutto).
Dane firmowe
Trakcja S.A.
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl