Polski Producent chemii i budowlanej i przemysłowej, / Oferta z dnia: 09/01/2014
O firmie
Oferowana praca
Stanowisko: | Office Manager |
Miejsce pracy: | Wola PęKoszewska Okolice Mszczonowa / łódzkie / Polska |
Opis stanowiska
koordynowanie obiegu dokumentów w spółce
obsługa klientów firmy na powierzonych rynkach
czynny udział w procesach sprzedaży towarów i usług (sporządzanie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej i wysyłkowej)
Wymagania
wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne
minimum 2 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Office Managera lub Asystentki zarządu
umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów
bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność w działaniu
bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office
dobra znajomość jednego z jeżyków obcych (j. angielski, j. rosyjski, lub j. niemiecki)
Oferujemy
Osoby zainteresowane bardzo prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
marzinek@renove.com.pl
Forma kontaktu
Renove Sp. z o.o.
strona www:
adres e-mail:
marzinek@renove.com.pl
telefon:
Dane firmowe
Polski Producent chemii i budowlanej i przemysłowej,
Zobacz pełną ofertę:
http://przedstawiciele.pl/oferty/1/54496/