Katalog Budowlany Praca w budownictwie jest pierwszym w Polsce tematycznym serwisem internetowym dla poszukujących pracy oraz dla pracodawców z szeroko pojętej branży budowlanej. Ponad 6000 zarejestrowanych pracodawców regularnie poszukuje pracowników we wszystkich sektorach związanych z budownictwem. Nasza oferta jest również skierowana do kandydatów, więc jeśli poszukujesz pracy jako monter, inżynier, operator lub innego zajęcia związanego z branżą budowlaną zapraszamy do przeglądania ofert i składania CV w naszej bazie.

http://www.pracawbudownictwie.pl/oferta/pkp_polskie_linie_kolejowe_s_a/pracownik_ds_zarzadzania_ryzykiem_inwestycji/336352.html
← Wstecz | Drukuj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 29/05/2017


Oferowana praca

Stanowisko: Pracownik ds. zarządzania ryzykiem inwestycji
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska




Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:





  • monitoring przebiegu projektu w aspekcie identyfikowania i oceny ryzyka oraz analiza ryzyka na poziomie wszystkich inwestycji (zarówno portfel projektów przygotowawczych, jak i realizacyjnych),


  • zarządzanie bazą ryzyk projektowych (rejestry ryzyka),


  • udział w opracowaniu i wdrożeniu planów reagowania na ryzyko projektowe,


  • wsparcie merytoryczne zespołów projektowych w zakresie metodyki zarządzania ryzykiem,


  • współudział w aktualizacji metodyki zarządzania ryzykiem,


  • zaangażowanie w rozwój systemu IT dedykowanego do prowadzenia projektów – opracowanie/optymalizacja funkcjonalności wspierających zarządzanie ryzykiem,


  • prowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania ryzykiem oraz stosowania narzędzi informatycznych wspomagający zarządzanie ryzykiem,


  • raportowanie m.in. na poziom Zarządu, Rady Nadzorczej w zakresie pojawiających się zagrożeń w projektach inwestycyjnych.





Wymagania

Wymagane kwalifikacje:





  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne (preferowane: zarządzanie projektami, budownictwo, transport),


  • 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym, co najmniej 2 lata pracy w obszarze zarządzania projektami,


  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office i MS Project,


  • znajomość języka angielskiego,


  • wiedza w zakresie procesu inwestycyjnego, zarządzania projektami (mile widziana znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2), zarządzania ryzykiem,


  • umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,


  • orientacja na klienta i otwartość na zmianę.





Oferujemy

Oferujemy:





  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,


  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,


  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.





Dane firmowe

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj