Katalog Budowlany Praca w budownictwie jest pierwszym w Polsce tematycznym serwisem internetowym dla poszukujących pracy oraz dla pracodawców z szeroko pojętej branży budowlanej. Ponad 6000 zarejestrowanych pracodawców regularnie poszukuje pracowników we wszystkich sektorach związanych z budownictwem. Nasza oferta jest również skierowana do kandydatów, więc jeśli poszukujesz pracy jako monter, inżynier, operator lub innego zajęcia związanego z branżą budowlaną zapraszamy do przeglądania ofert i składania CV w naszej bazie.

http://www.pracawbudownictwie.pl/oferta/pkp_polskie_linie_kolejowe_s_a/pracownik_ds_wspolpracy_regionalnej_w_zakresie_transportu_kolejowego/404481.html
← Wstecz | Drukuj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 15/11/2019


Oferowana praca

Stanowisko: Pracownik ds. współpracy regionalnej (w zakresie transportu kolejowego)
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska

























Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:





  • prowadzenie prac analitycznych i udział w opiniowaniu opracowań w zakresie odnoszącym się do rozwoju regionalnego transportu kolejowego,


  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi gmin, powiatów, urzędów marszałkowskich i wojewódzkich w zakresie Programów dotyczących finansowania regionalnej infrastruktury transportowej,


  • uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji przedprojektowej dla projektów dotyczących linii o znaczeniu regionalnym,


  • udział w pracach związanych z przygotowaniem i uzgadnianiem projektów uchwał, zarządzeń, wytycznych, instrukcji i innych aktów decyzyjnych wynikających z zadań Wydziału przed skierowaniem do rozpatrzenia przez właściwe organy Spółki,


  • uczestniczenie w procesie uzgadniania i opiniowania wniosków inwestycyjnych,


  • formułowanie opinii i stanowisk Spółki do inicjatyw inwestycyjnych zgłaszanych przez podmioty zewnętrzne,


  • udział w pracach nad dokumentami strategicznymi i programowymi Spółki.





























Wymagania















Wymagane kwalifikacje:







  • wykształcenie wyższe kierunkowe, 


  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok pracy w obszarze inwestycji,


  • wiedza zawodowa w zakresie projektów inwestycyjnych, infrastruktury kolejowej, administracji,


  • znajomość pakietu MS Office na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,


  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,


  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,


  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,


  • otwartość na zmianę.

























Oferujemy





























Oferujemy:





  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,


  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,


  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,


  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy,


  • atrakcyjny pakiet benefitów:



    • ulgi na przejazdy koleją w Polsce i za granicą,


    • prywatna opieka medyczna oraz program sportowo-rekreacyjny na preferencyjnych warunkach,


    • możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie,


    • dofinansowanie do wypoczynku, turystyki, aktywności sportowej i kulturalnej.





































Dane firmowe

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj