Oferty pracy - Wyszukiwarka
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 27/03/2024
Oferowana praca
Stanowisko: | Pracownik ds. umów i przetargów |
Miejsce pracy: | Warszawa / mazowieckie / Polska |
Opis stanowiska
- rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki,
- nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk,
- bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz kontrahentami (producentami) w zakresie realizacji umów,
- przygotowanie dokumentów i zgód korporacyjnych dla przeprowadzenia postępowania,
- wsparcie komórek ds. zakupów przy przeprowadzaniu postępowań na asortyment strategiczny poprzez udział merytoryczny w pracach Komisji przetargowej,
- przygotowanie sprawozdawczości z realizacji zawartych umów,
- ocena dostawców w celu ciągłego doskonalenia zasad współpracy.
Wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne,
- praktyczna wiedza zawodowa w zakresie zamówień publicznych i negocjacji handlowych oraz automatyki kolejowej,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- udział w pracach Komisji Przetargowej o udzielenie zamówień publicznych na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych (doświadczenie po stronie Zamawiającego),
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w specjalności automatyka, telekomunikacja lub ruch kolejowy.
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Dane firmowe
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl