PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 27/07/2018
Oferowana praca
Stanowisko: | Pracownik ds. realizacji projektów |
Miejsce pracy: | Warszawa / mazowieckie / Polska |
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- wsparcie Dyrektora Projektu w monitorowaniu realizacji projektu w zakresie kontrolingu celem zgodności prowadzonych działań z harmonogramem i warunkami umów,
- sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu,
- przygotowywanie harmonogramów, modyfikacje i bieżące monitorowanie EPM,
- współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy,
- udział w komisjach przetargowych związanych z realizacją projektów oraz udział w opracowaniu raportów końcowych z realizacji projektu.
Wymagania
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z rozliczaniem inwestycjami,
- wiedza zawodowa w zakresie inwestycji i zarządzania projektami,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość programów SAP i MS Project,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Dane firmowe
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl