Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie / Oferta z dnia: 18/07/2013


Oferowana praca

Stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji i Remontów
Miejsce pracy: Olsztyn / warmińsko-mazurskie / Polska

Opis stanowiska

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowanie i prowadzenie zadań inwestycyjno-remontowych wraz z przygotowywaniem niezbędnej do tego dokumentacji kosztorysowo-projektowej
  • wykonywanie przeglądów okresowych obiektów budowlanych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
  • uczestniczenie w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego
  • pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w imieniu inwestora na budowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przyjętymi procedurami

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • czas pracy 8 godzin, wyjazdy służbowe, stres
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • brak windy - dostęp tylko schodami, budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych . praca przy komputerze.



Wymagania

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego przy realizacji inwestycji i remontów.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z prawem budowlanym
    • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne, bądź gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego. Przyjęcie na stanowisko uzależnione jest od pozytywnego zakończenia postępowania sprawdzającego skutkującego wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne;
    • obsługa programów komputerowych w szczególności arkuszy kalkulacyjnych , tekstowych, kosztorysowanych oraz prezentacyjnych
    • znajomość podstaw procesu realizacji inwestycji, prawa budowlanego
    • prawo jazdy kat. B
wymagania dodatkowe
  • 3 lata doświadczenie zawodowe w administracji publiczmnej
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem inwestycji w kontekście finansowym, znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem, wykorzystaniem i rozliczeniem środków z funduszy unijnych
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych kodeksu cywilnego



Dane firmowe

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj