Klient HAYS Poland / Oferta z dnia: 24/07/2013
Oferowana praca
Stanowisko: | Office Manager |
Miejsce pracy: | Warszawa / mazowieckie / Polska |
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta firmy lidera branży budowlanej, poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Office Managera
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie dla dyrekcji administracyjno-finansowej w kwestiach adminsitracyjnych i organizacyjnych, koordynacja pracy biura i zapewnianie jego sprawnego funkcjonowania. Pondato osoba będzie odpowiedzialna za analizę i budżetowanie kosztów biurowych, uczestnictwo w negocjacjach umów administracyjnych i przygotowywanie zestawień porównawczych wyboru najkorzystniejszej oferty, archiwizacja dokumentów oraz zarządzanie kosztami podróży służbowych.
Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym oraz minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w międzynarodowym środowisku na podobnym stanowisku. Osoba pracująca jako Office Manager powinna posiadać biegłą/bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość drugiego języka) oraz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office. Poszukujemy osób z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi i organizacyjnymi, które cechuje wysoki poziom kultury osobistej oraz wysokie standardy pracy.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet świadczeń socjalnych, atrakcyjny system wynagradzania, jak również możliwość udziału w profesjonalnych szkoleniach.
Dane firmowe
Klient HAYS Poland
Zobacz pełną ofertę:
http://www.hays.pl/szukam-pracy/JOB_1093903?jobSource=XMLFeed