Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie / Oferta z dnia: 30/04/2024


Oferowana praca

Stanowisko: Kierownik projektu
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska

Warunki pracy


  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera
  • Stanowisko decyzyjne
  • Praca w warunkach narażenia na stres
  • Wyjazdy służbowe
  • Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
  • Praca wymagająca dyspozycyjności.

Zakres zadań

  • Organizuje i kieruje pracą Wydziału, w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań
  • Programuje, planuje i organizuje proces realizacji projektu „Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Integracja PZGiK)” (dalej jako projekt) oraz dokonuje wstępnej wyceny planowanych zadań i określa potrzeby środków finansowych w celu zapewnienia zgodności z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym projektu
  • Planuje i organizuje postepowania na zamówienia publiczne realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu
  • Określa zagrożenia dla realizacji zadań wynikających z projektu i podejmuje działania zapobiegawcze
  • Organizuje komisyjne odbiory prac zlecanych w ramach projektu oraz nadzoruje i rozlicza prace wykonywane na rzecz projektu, w tym prace ekspertów, w celu zapewnienia spójności merytorycznej projektu i przestrzegania prawidłowej realizacji projektu
  • Sporządza raporty z realizacji projektu, wnioski o płatności oraz opracowuje inne dokumenty projektowe w celu przedstawienia bieżącej informacji nt. realizacji projektu instytucjom nadzorującym oraz instytucjom kontrolującym
  • Współpracuje z Komitetem Sterującym, powiatami biorącymi udział w projekcie, ekspertami oraz wykonawcami zewnętrznymi
  • Bierze udział w organizacji narad, szkoleń, konferencji i seminariów dotyczących projektu



Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kierowania projektem(ami) w obszarze geoinformacji
  • Umiejętność kierowania pracą zespołu projektowego
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność argumentowania
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie certyfikatów potwierdzających znajomość metodyk projektowych np. Prince2, Agile PM, itd.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Samodzielność, odpowiedzialność
  • Systematyczność, dokładność



Dane firmowe

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj