Adecco Poland / Oferta z dnia: 05/12/2014
O firmie
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Oferowana praca
Stanowisko: | Specjalista ds. Administracji/ Rekrutacji- Skarbimierz |
Miejsce pracy: | opolskie / Polska |
Branża: | Kadry / HR |
Opis stanowiska
Aktualnie dla naszego polskiego klienta, międzynarodowej firmy z branży energetycznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji/ Rekrutacji
Numer referencyjny: AR/PL/12/14
Lokalizacja: Skarbimierz
Zadania:
• Prowadzenie dokumentacji administracyjnej
• Obsługa kadrowo – płacowa
• Archiwizowanie dokumentacji kadrowej
• Prowadzenie procesów rekrutacji
Wymagania
• Doświadczenie w branży HR
• Prawo jazdy kat. “B”
• Własny samochód jako dodatkowy atut
Oferujemy
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Stabilną formę zatrudnienia
• Dostęp do profesjonalnych narzędzi wykorzystywanych w procesach rekrutacyjnych
• Możliwość rozwoju zawodowego
Forma kontaktu
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji są proszone o przesłane CV w języku angielskim wraz z podaniem numeru referencyjnego do biura Adecco na adres e-mail:
Agnieszka.motylska@adecco.com
Termin składania aplikacji: Grudzień 2014
Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na adecco.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.
Dane firmowe