Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

Zarząd Inwestycji Miejskich / Oferta z dnia: 14/08/2020


Oferowana praca

Stanowisko: Pracownik ds. przygotowania inwestycji (liniowych)
Miejsce pracy: WrocłAw / dolnośląskie / Polska

Wymagania

Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:





  • posiada obywatelstwo polskie lub


  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),


  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,


  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


  • cieszy się nieposzlakowaną opinią.




Wymagania niezbędne:





  • wykształcenie wyższe minimum inżynieryjne, profil (specjalność): infrastruktura techniczna drogowa, sieci zewnętrzne, geodezja,


  • minimum 5-letni staż pracy na stanowiskach związanych z przygotowaniem inwestycji budowlanych, w tym doświadczenie w zakresie:



    • określania zakresów i warunków realizacji inwestycji,


    • opiniowania możliwości realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych,


    • opiniowania wstępnych (ideowych) koncepcji inwestycji,


    • opracowywania programów funkcjonalno-użytkowych,


    • opracowywania materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint,


    • opracowywania wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy,


    • współpracy z projektantami,


    • sprawdzania i oceny dokumentacji projektowej,


    • bilansowania mediów,


    • formułowania wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą pzp),






  • znajomość obsługi komputera, programów biurowych pakietu MS Office, korzystania z Internetu.




Wymagania dodatkowe:





  • w zakresie umiejętności zawodowych:



    • uprawnienia budowlane do projektowania,


    • dobra znajomość procesów inwestycyjnych w budownictwie, przepisów ustaw i rozporządzeń towarzyszących: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie przyrody, trybów i postępowań administracyjnych w budownictwie,


    • umiejętność koordynowania i organizowania pracy,


    • umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej;






  • w zakresie predyspozycji osobowościowych:



    • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,


    • umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność,


    • komunikatywność, kreatywność,


    • umiejętność pracy w zespole,


    • odporność na stres.








Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych na „Stanowisku ds. przygotowania inwestycji:





  • w zakresie prowadzenia spraw terenowo-prawnych dla zadań inwestycyjnych i remontowych:



    • rozpoznanie miejsca i uwarunkowań realizacji inwestycji,


    • ustalanie właścicieli i władających gruntami, pozyskiwanie danych z ewidencji gruntów z katastru miejskiego,


    • uzyskiwanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,


    • uzyskiwanie decyzji odrolniających,


    • wszczynanie procedur podziału, scalania działek, regulacja stanu prawnego działek,


    • współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Gminy i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie podziału i wykupu działek,


    • współdziałanie z Działem Realizacji Inwestycji przy przekazywaniu terenu pod realizację inwestycji;






  • w zakresie planowania i przygotowania inwestycji:



    • współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Gminy i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie planowania i programowania inwestycji, koordynacji robót prowadzonych wspólnie,


    • opiniowanie możliwości realizacji zadań/inwestycji, uwarunkowań, zakresu i kosztów,


    • sporządzanie ideowych planów realizacji inwestycji, koncepcji programowych,


    • uzyskiwanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, a dla obszarów objętych planem zagospodarowania przestrzennego wypisów i wyrysów z planu,


    • uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia obiektu i zapewnienia dostawy mediów, kontrola aktualności twp i zawartych umów przyłączeniowych,


    • uzyskiwanie opinii do planowanych zadań: DWKZ, MKZ, ZDiUM, WIM, WWiE, ZZM i inne stosownie do specyfiki inwestycji, miejsca realizacji,


    • uzyskiwanie decyzji: odrolniającej, pozwolenia wodno-prawnego, uzyskiwanie zgód, dokumentów celem uzyskania prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, protokołów uzgodnień określających warunki realizacji inwestycji,


    • sporządzanie danych do planu w zakresie rzeczowym i finansowym planowanych zadań/inwestycji i przekazywanie do Zespołu ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych, Umów i Planowania,


    • kontrola planów inwestycyjnych i zadaniowych ZIM, aktualizacja na bieżąco danych, przekazywanie informacji o zamierzeniach do NZ/NT,


    • udział w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących przekazywania inwestycji i remontów do realizacji;






  • w zakresie przygotowania dokumentacji i zadań do realizacji:



    • ustalanie wartości zamówienia i przedkładanie do zatwierdzenia Dyrekcji ZIM,


    • opracowywanie kosztorysów inwestorskich dla zamówień dotyczących opracowania dokumentacji projektowej, kalkulacji kosztów dla robót realizowanych w trybie projektuj i buduj,


    • przygotowanie na Kolegium Prezydenckie prezentacji z informacją o zadaniach planowanych do realizacji, których wartość przekracza 500.000 zł brutto,


    • wnioskowanie do Prezydenta Miasta o wyrażenie zgody na uruchomienie procedury wyboru wykonawcy dokumentacji, usług, robót,


    • przygotowywanie wniosków do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania o przeprowadzenie konkursów, postępowań o zamówienia publiczne, zawarcie umów na opracowanie dokumentacji, realizację robót, usługi; kontrola aktualności założeń i kompletności ogłoszenia o przetargu oraz udział w pracach komisji przetargowych w zakresie zadań inwestycyjnych, remontowych oraz opracowań dokumentacji projektowej,


    • udział w pracach Sądu Konkursowego, negocjacjach przeprowadzanych przez Dział Zamówień Publicznych, Umów i Planowania dot. zakresu, kosztów i terminu wykonania opracowań projektowych zlecanych w trybie art. 67 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, a także opracowań o wartości poniżej 30.000 euro,


    • opracowywanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla postępowań w trybie projektuj i buduj,


    • ustalanie zakresu i kosztów opracowań projektowych, dodatkowych i uzupełniających, których konieczność wykonania pojawi się w trakcie opracowywania dokumentacji lub wykonawstwa robót – uzyskanie zgody Dyrektora Zarządu na ich zlecenie,


    • organizowanie narad roboczych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej z udziałem zainteresowanych stron i Działu Realizacji Inwestycji w celu uściślenia zakresu i standardów,


    • kontrolowanie procesu projektowego, jego zgodności z zawartą umową i eliminacja zagrożeń terminowości i jakości wykonania zamówienia,


    • przekazywanie biurom projektów zebranych materiałów i informacji niezbędnych do projektowania i uszczegóławiających oczekiwania zamawiającego,


    • dbałość o kompleksowe ujmowanie zakresu zamówienia w opracowywanej dokumentacji projektowej i właściwą formę dokumentacji projektowych,


    • współpraca z przyszłym użytkownikiem inwestycji w zakresie oczekiwań, standardów i warunków realizacji i eksploatacji inwestycji, uzyskiwanie pisemnej akceptacji rozwiązań projektowych,


    • egzekwowanie od biur projektów oraz jednostek uzgadniających terminowego uzyskania opracowań i uzgodnień,


    • sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie formalno-prawnym, kompletności, zgodności z zamówieniem i przepisami, poprawnością rozwiązań, standardami i sytuacją w terenie,


    • przekazywanie dokumentacji do Działu Realizacji Inwestycji, uzyskiwanie opinii do dokumentacji z ww. Działu,


    • organizowanie posiedzeń Rady Technicznej ds. oceny dokumentacji – dla zadań i opracowań złożonych,


    • egzekwowanie od biur projektów wykonania poprawienia i uzupełnienia dokumentacji,


    • przeprowadzanie czynności odbioru dokumentacji projektowej i spisywanie protokołu zdawczo-odbiorczego,


    • uzyskiwanie decyzji odrolniajacych, pozwoleń wodnoprawnych, pozwoleń na budowę, decyzji na wycinkę drzew, decyzji konserwatorskich, zezwoleń konserwatorskich, uzyskiwanie prawomocności ww. decyzji, kontrola ich aktualności i ważności,


    • wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych (do NZ) o dokonanie płatności (do NK) wynikających z uzyskanych decyzji, zawartych umów przyłączeniowych, protokołów uzgodnień itp.,


    • przekazywanie do Działu Realizacji Inwestycji pisemnej informacji nt. uwarunkowań dotyczących wprowadzanego do realizacji zadania – przed jego rozpoczęciem, wynikających z uzgodnień, dokumentacji – wykaz zawartych umów przyłączeniowych i istotne informacje oraz czynności, które należy wykonać przed i w trakcie realizacji zadania, uzyskane decyzje i obowiązki z nich wynikające,


    • przekazywanie wykonawcom robót dokumentacji projektowej,


    • zgłaszanie rozpoczęcia robót i rejestracja dzienników budów,


    • prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych zadań,


    • kontrola ważności i aktualności opracowanej dokumentacji oraz pozwoleń na budowę:
      - uzyskiwanie zaświadczenia o ostateczności decyzji PnB z określeniem dnia, w którym stała się ostateczna,
      - wnioskowanie o uruchomienie procedur przedłużenia ważności lub uruchomienia zadania (odpowiednio wcześnie przed upływem ważności dokumentacji, pozwoleń),


    • wnioskowanie o naliczanie kar, zwalnianie zatrzymanych gwarancji, zabezpieczeń dotyczących umów koordynowanych przez Dział Przygotowania Inwestycji,


    • przygotowanie danych do PT, archiwizacja dokumentacji projektowej.






  • znajomość i stosowanie wytycznych, standardów, prawa miejscowego i zarządzeń Prezydenta Wrocławia, w szczególności dotyczących:



    • ochrony drzew i terenów zieleni,


    • gospodarki wodami opadowymi,


    • dostępności i udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami,


    • standardów dróg,


    • wytycznych ZDiUM, CUI, MPWiK, ZGKiKM, ZZM,


    • inne czynności i zadania związane z procesem inwestycyjnym wynikające z przepisów prawa krajowego, prawa miejscowego, współpracy z gminnymi jednostkami.









Dane firmowe

Zarząd Inwestycji Miejskich


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj