Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

Zarząd Inwestycji Miejskich / Oferta z dnia: 22/05/2019


Oferowana praca

Stanowisko: Pracownik ds. koordynacji i odbiorów inwestycji
Miejsce pracy: WrocłAw / dolnośląskie / Polska

Wymagania

Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:





  • posiada obywatelstwo polskie lub


  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z poźn. zm.),


  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,


  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


  • cieszy się nieposzlakowaną opinią.




Wymagania niezbędne:





  • posiada wykształcenie średnie lub wyższe magisterskie/inżynieryjne,


  • posiada bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz umiejętność korzystania z internetu.




Wymagania dodatkowe:





  • w zakresie umiejętności zawodowych:




    • mile widziana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do ww. ustaw,


    • mile widziana znajomość programu do kosztorysowania NORMA.Pro,


    • mile widziane posiadanie prawa jazdy oraz dysponowanie samochodem prywatnym,


    • umiejętność koordynowania i organizowania pracy, prowadzenia korespondencji służbowej,




  • w zakresie predyspozycji osobowościowych:




    • odpowiedzialność,


    • samodzielność,


    • rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,


    • odporność na stres.






Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:





  • koordynacja przygotowania rozpoczęcia inwestycji i remontów, rozeznanie przyszłego terenu budowy, dokonanie niezbędnych uzgodnień z użytkownikami obiektów, sprawdzenie kompletności przekazanej do realizacji dokumentacji i pozwoleń, przygotowywanie informacji w sprawie przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie uwag do działów merytorycznych;


  • współudział w protokolarnym przejmowaniu placów budów i przekazywaniu ich wykonawcom;


  • zbieranie danych dotyczących kosztów prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji (dalej: Dział) inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, kontrola wykonania na podstawie fakturowania robót wykonanych, współpraca z Działem Finansowo-Księgowym;


  • koordynacja spraw w sprawie sprawnego rozpatrywania korespondencji dotyczącej prowadzonych inwestycji i remontów, w szczególności uzyskiwania i rozpatrywania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe oraz wniosków o aneksy do zawartych umów;


  • koordynacja przygotowania do zakończenia i przekazania zwrotnego prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów, ustalenie przyszłych użytkowników, poinformowanie właściwych stron o zakończeniu zadania i obowiązkach z tym związanych, rozeznanie stron do zawarcia lub kontynuacji umowy o media;


  • zgłaszanie zgodnie z wymogami Prawa budowlanego zakończenia robót i uzyskanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów;


  • organizowanie i udział w odbiorze prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów przy udziale inspektorów nadzoru;


  • organizowanie spotkań koordynacyjnych w sprawie prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów;


  • przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowo-finansowym dla prowadzonych i nadzorowanych inwestycji i remontów oraz przekazywanie ich do Zespołu ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych, Umów i Planowania;


  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, odbiorem i rozliczeniem robót inwestycyjnych i remontowych prowadzonych w siedzibie Zarządu wraz z przygotowaniem okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych budynku oraz dokonywanie stosownych wpisów w Książce obiektu budowlanego przy ul. Januszowickiej 15a;


  • wnioskowanie do Działu Finansowo-Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy;


  • koordynacja sporządzania protokołów PT i OT zakończonych inwestycji i remontów;


  • opracowywanie harmonogramu, organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych dla zrealizowanych zadań, egzekwowanie wykonania postanowień zawartych podczas przeglądów zgodnie z zawartymi umowami;


  • kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z zakresem działania Działu;


  • prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie swojego działania;


  • archiwizacja prowadzonej korespondencji oraz dokumentacji dla zadań zakończonych;





Dane firmowe

Zarząd Inwestycji Miejskich


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj