Oferty pracy - Wyszukiwarka
TRAKCJA PRKiI S.A. / Oferta z dnia: 23/12/2019
Oferowana praca
Stanowisko: | Specjalista ds. administracyjnych kontraktu budowlanego |
Miejsce pracy: | Stargard / zachodniopomorskie / Polska |
Opis stanowiska
- Prowadzenie korespondencji z Zamawiającym, Podwykonawcami, Usługodawcami i Dostawcami.
- Dbanie o właściwy obieg informacji między Wykonawcą a Podwykonawcami.
- Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z realizowanym Kontraktem.
- Nadzór nad obiegiem i archiwizacja dokumentów dot. realizacji zadania - prowadzenie biura Kontraktu.
- Przygotowywanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych z postępu prac na budowie.
- Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
- Obsługa serwera i skrzynki współdzielonej.
- Wysyłanie i odbieranie listów na poczcie, zamawianie kuriera.
Wymagania
- Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (licencjat).
- Minimum 1-2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży budowlanej – warunek konieczny!
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją projektową / biurową.
- Doświadczenie w przygotowywaniu raportów, mile widziane budowlanych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word i Power Point.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność ustalania priorytetów i ich skutecznej realizacji.
- Dokładność i skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży.
- Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego.
- Współpracę z najlepszymi ekspertami w branży.
Dane firmowe
TRAKCJA PRKiI S.A.
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl