PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 11/10/2018
Oferowana praca
Stanowisko: | Pracownik ds. oceny technicznej zamówień publicznych |
Miejsce pracy: | Warszawa / mazowieckie / Polska |
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- weryfikacja dokumentów przetargowych dla postępowań na zamówienia inwestycyjne, w tym Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pod kątem wymagań technicznych,
- współudział w opracowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie technicznym,
- udział w przygotowaniu warunków udziału w postępowaniu oraz weryfikacja kryteriów oceny ofert,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- weryfikowanie złożonych ofert pod względem spełniania warunków technicznych udziału w postępowaniu.
Wymagania
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z procedurami udzielania zamówień lub przy przygotowaniu ofert,
- wiedza zawodowa w zakresie procedury udzielania zamówień i przygotowania ofert,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- doświadczenie w branży kolejowej,
- uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami w specjalności kolejowej/drogowej/konstrukcyjno-budowalnej.
Oferujemy
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Dane firmowe
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl