Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 26/06/2017


Oferowana praca

Stanowisko: Pracownik ds. monitorowania wdrażania interoperacyjności w projektach inwestycyjnych
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska




Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:





  • monitorowanie prowadzonych projektów i realizowanych inwestycji w zakresie wdrażania interoperacyjności, przygotowanie raportów;


  • ocena dokumentacji studialnej i technicznej pod względem zachowania spójności i kompletność podsystemów strukturalnych oraz możliwości uzyskania zezwoleń na ich dopuszczenie do eksploatacji;


  • prowadzenie analiz i oceny dokumentacji studialnej i technicznej, dokumentacji procesu certyfikacji WE oraz protokołów odbioru prac w zakresie zgodności ze SIWZ, OPZ lub PFU w obszarze zastosowania wymagań interoperacyjności;


  • monitorowanie posiadanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dokumentów zezwalających na eksploatację urządzeń i budowli oraz podsystemów strukturalnych w zakresie wymagań interoperacyjności;


  • współpraca i wsparcie właściwych komórek PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w zakresie zastosowania Technicznych Specyfikacji Interoperacyjności na etapie realizacji projektu inwestycyjnego oraz w zakresie utrzymania wymagań interoperacyjności na liniach kolejowych zarządzanych przez Spółkę;


  • współpraca z wyższymi uczelniami, jednostkami naukowo-badawczymi i innymi instytucjami w zakresie wdrożenia podsystemów strukturalnych i funkcjonalnych.





Wymagania

Wymagane kwalifikacje:





  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: budownictwo, transport, zarządzanie;


  • Minimum 10-letni staż pracy, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku związanym z procesami inwestycyjnymi lub wdrożeniem standardów technicznych na kolei;


  • Doświadczenie zawodowe, w tym na stanowiskach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów inwestycyjnych;


  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie, w tym w zakresie słownictwa branżowego;


  • Znajomość zagadnień dotyczących polityki transportowej Unii Europejskiej, w tym legislacji dotyczącej wymagań interoperacyjności i funkcjonowania rynku przewozów kolejowych;


  • Asertywność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięta umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, umiejętność analitycznego myślenia.




Mile widziane kwalifikacje:





  • Doświadczenie w zakresie samodzielnego prowadzenia audytów lub nadzoru inwestycyjnego;


  • Wykształcenie średnie techniczne w specjalności: automatyka, mechanika,  elektrotechnika, elektronika lub energetyka;


  • Dobra znajomość zagadnień logistyki i eksploatacji;


  • Dobra znajomość pakietu MS Office i MS Project;


  • Doświadczenie w sporządzaniu i opiniowaniu aktów normatywnych.





Oferujemy

Oferujemy:





  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,


  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,


  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.





Dane firmowe

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj