Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 05/09/2016


Oferowana praca

Stanowisko: Kierownik Kontraktu w zespole kontraktu unijnego pn. „Prace na linii kolejowej E 20"
Miejsce pracy: Poznań / wielkopolskie / Polska

Wymagania

Miejsce pracy: Poznań z zastrzeżeniem, że osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją umów przyłączeniowych do sieci energetycznej (zarówno w zakresie zasilania sieci trakcyjnej jak i pozostałych odbiorów nietrakcyjnych) przewidzianych w ramach projektu unijnego pn: „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań - pozostałe roboty, odcinek Sochaczew-Swarzędz”, w skład którego wchodzi wykonanie robót budowlanych w obszarze: LCS Łowicz (odcinek Sochaczew - Żychlin), LCS Kutno (odcinek Żychlin –Barłogi), LCS Konin (odcinek Barłogi – Swarzędz).



Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:





  • nadzór nad wykonaniem umów przyłączeniowych do sieci elektroenergetycznej na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,


  • udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu, 


  • udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej, koniecznej do udzielenia zamówienia na roboty budowlane


  • sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych,


  • weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego umów w celu zapewnienia prawidłowej ich realizacji,


  • udział w odbiorach prac na poszczególnych etapach realizacji,


  • uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,


  • planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,


  • opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji, w szczególności w branży elektroenergetycznej i sieci trakcyjnej,


  • reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem.




Wymagane kwalifikacje:





  • minimum 5 lat doświadczenia, w tym minimum 3 lata w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych,


  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane w specjalności, elektroenergetyka, energetyka),


  • znajomość MS Office i MS Project na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,


  • znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy Prawo zamówień publicznych,


  • mile widziane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą -Prawo budowlane,


  • umiejętność zarządzania zespołem oraz współpracy z firmami zewnętrznymi,


  • umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów, asertywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność.




Oferujemy:





  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,


  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,


  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.





Dane firmowe

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj