Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 23/11/2017


Oferowana praca

Stanowisko: Asystent kierownika kontraktu (w projekcie ERTMS)
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.



 



Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:





  • współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych dla wdrażania systemu ERTMS/ETCS/GSM-R z uwzględnieniem wymagań związanych z realizacją inwestycji,


  • współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu, 


  • współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu, 


  • współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu, 


  • współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających, 


  • współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera, 


  • współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty, 


  • współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej, 


  • dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu, 


  • udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.





Wymagania

Wymagane kwalifikacje:





  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, telekomunikacja lub pokrewne,


  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,


  • dobra znajomość pakietu MS Office i w tym MS Project,


  • umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,


  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,


  • otwartość na zmianę.




Mile widziane kwalifikacje:





  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane w obszarze sterowania ruchem kolejowym),


  • znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,


  • wiedza z zakresu systemów sterowania ruchem kolejowym, w tym ERTMS,


  • uprawnienia budowlane, 


  • znajomość procedur i doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu transportowych projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy unijnych,


  • prawo jazdy kategorii B.





Oferujemy

Oferujemy:





  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,


  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,


  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.





Dane firmowe

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj