Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

Narodowy Bank Polski / Oferta z dnia: 12/05/2015


Oferowana praca

Stanowisko: Specjalista zabezpieczenia technicznego w Departamencie Bezpieczeństwa
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Wymagania

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:






  • udział w realizacji zadań inspektora ochrony przeciwpożarowej wynikających z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 o ochronie przeciwpożarowej,







  • udział w prowadzeniu postępowań przetargowych NBP, opracowywanie umów i wymagań na realizację usług oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją umów dotyczących konserwacji, przeglądów i napraw systemów zabezpieczających obiektów NBP,







  • analiza trendów w zakresie rozwoju zabezpieczeń technicznych i ochrony fizycznej,







  • udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie technicznych systemów zabezpieczeń,







  • opracowywanie projektów harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych oraz remontowych ujętych w planach,







  • udział w pracach zespołów negocjujących z wykonawcami warunki techniczno-finansowe planowanych inwestycji i remontów,







  • nadzór nad opracowaniem i weryfikacją dokumentacji projektowo-kosztorysowej,







  • analizowanie i udział w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zaistniałymi awariami lub uszkodzeniem elektronicznych urządzeń i systemów zabezpieczających oraz podejmowanie działań zmierzających do ich usunięcia,







  • udział we współpracy NBP z instytucjami i organizacjami zaangażowanymi w kształtowanie i realizację zadań związanych z bezpieczeństwem osób i mienia.







Wymagania formalne w stosunku do kandydata:






  • wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany profil techniczny),







  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w realizacji zadań określonych powyżej (łącznie ze zgromadzonym podczas studiów),







  • wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.







Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień do realizacji zadań z zakresu inspektora ochrony przeciwpożarowej wynikających z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej.



 



Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:






  • wiedza dotycząca technicznych systemów zabezpieczeń (SSWiN, SAP, CCTV, DSO, Stałe Instalacje Gaśnicze),







  • ogólna wiedza dotycząca rynku zabezpieczeń technicznych,







  • znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa osób i mienia oraz zamówień publicznych,







  • dobra znajomość pakietu biurowego MS Office, oprogramowania AutoCAD oraz narzędzi do kosztorysowania,







  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej (preferowani kandydaci posiadający certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym),







  • zaangażowanie i odpowiedzialność za efekty własnej pracy,







  • sumienność, terminowość w zakresie wykonywania powierzonych zadań,







  • umiejętność precyzyjnego i przejrzystego przekazywania informacji w formie pisemnej i ustnej,







  • kreatywność i umiejętność otwartego, analitycznego myślenia,







  • dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i umiejętność pracy w zespole.








Dane firmowe

Narodowy Bank Polski


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj