Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie / Oferta z dnia: 06/02/2016


Oferowana praca

Stanowisko: Specjalista w Wydziale Nadzoru i Kontroli Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonuje analizy działań i rozstrzygnięć podejmowanych przez wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego (WINGiK) oraz, na ich podstawie, opracowuje opinie w sprawach dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad WINGiK, w celu zapewnienia poprawnego rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków napływających do Głównego Geodety Kraju.
  • Przeprowadza kontrole działalności wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
  • Realizuje kontrole wewnętrzne w Urzędzie, podczas których dokonuje oceny poprawności realizacji zadań przez kontrolowane komórki organizacyjne, w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu obiektywnej oceny funkcjonowania jednostki.
  • Uczestniczy w monitorowaniu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w GUGiK przez organy uprawnione, w szczególności poprzez współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu przygotowującymi dla organów kontroli kopie dokumentów lub wyjaśnienia, w celu zapewnienia terminowej obsługi organów kontrolnych oraz odpowiedniego nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
  • Uczestniczy w monitorowaniu spraw dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad wojewódzkimi inspektorami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz w sporządzaniu okresowych informacji na temat zaawansowania realizacji spraw, w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju bieżącej informacji w zakresie prawidłowości działania nadzorowanych organów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - Praca biurowa z wykorzystaniem komputera
    - Praca w warunkach narażenia na stres
    - Wyjazdy służbowe
    - Praca wymagająca dyspozycyjności
    - Praca w warunkach zagrożenia korupcją
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
    - Obsługa standardowych urządzeń biurowych
    - Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy)
    - Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
    - Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
    Inne



Wymagania

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu geodezji i kartografii
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w organach administracji publicznej wykonującej zadania w dziedzinie geodezji i kartografii lub/i w podmiotach wykonawstwa geodezyjnego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
    • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej.
    • Dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy Prawo budowlane.
    • Dobra znajomość przepisów Kpa, ustawy o finansach publicznych, o dyscyplinie finansów publicznych.
    • Dobra znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli oraz umiejętność praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych.
    • Zdolność analitycznego myślenia.
    • Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
    • Gotowość do odbywania podróży służbowych.
    • Dyspozycyjność.
wymagania dodatkowe
  • 4 lata doświadczenia zawodowego w organach administracji publicznej wykonującej zadania w dziedzinie geodezji i kartografii lub/i w podmiotach wykonawstwa geodezyjnego
  • Doświadczenie w kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych.
  • Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych i kontroli w administracji publicznej.
  • Ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa lub administracji.
  • Posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej w zmiennych warunkach.
  • Asertywność.
  • Samodzielność.
  • Systematyczność, dokładność, solidność w prowadzeniu spraw.



Dane firmowe

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj