Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

Banimex / Oferta z dnia: 28/11/2019


Oferowana praca

Stanowisko: Kierownik Działu Ofert i Wycen
Miejsce pracy: BęDzin / śląskie / Polska

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Będzin



 




Wymagania

Opis stanowiska:


 



Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:





  • nadzór nad procesem pozyskania i tworzenia ofert przetargowych na roboty budowlane: w szczególności inżynieryjne, drogowe, kolejowe,


  • przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz zgodnie z wewnętrznymi procedurami,


  • przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów ofertowych i wycen,


  • weryfikację przygotowywanych ofert, analizę i weryfikację pod kątem technicznym dokumentacji przetargowej, zapisów SIWZ oraz dokumentacji projektowej,


  • przygotowanie założeń budżetu ofertowego na podstawie zebranych ofert od podwykonawców oraz na bazie wyceny własnej,


  • optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze,


  • organizację pracy działu,


  • analiza rynku w zakresie towarów i usług branży budowlanej,


  • dbałość o dobre relacje handlowe z podwykonawcami/usługodawcami/dostawcami,


  • udział w negocjacjach,


  • utrzymanie bazy danych o podwykonawcach/usługodawcach/dostawcach,




Wymagania:




  • wykształcenie wyższe techniczne – preferowane specjalności: mostowa, drogowa,


  • min. 4-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z przygotowywaniem kosztorysów/ofert w branży mostowej, drogowej,


  • mile widziane min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika działu ofert, wycen, kosztorysowania,


  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,


  • znajomość obsługi programów kosztorysowych np. NORMA PRO,


  • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),


  • zaangażowanie w pracę i realizowane projekty,


  • dobre umiejętności interpersonalne, organizacyjne i negocjacyjne


  • dobra znajomość rynku budowlanego,


  • umiejętność identyfikacji ryzyk związanych z realizacją procesu budowlanego,


  • posiadanie prawa jazdy kategorii B,


  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym


  • bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów zadań,


  • dojrzałość emocjonalna, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,


  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne,


  • umiejętność pracy w grupie i komunikatywność,


  • lojalność i umiejętność zachowania poufności,


  • samodzielność i wysoki poziom zaangażowania w powierzone zadania,





Oferujemy

Oferujemy:




  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.


  • Możliwości rozwoju osobistego i szansę realizacji zawodowych planów.


  • Atrakcyjne wynagrodzenie.


  • Benefity pozapłacowe.





Dane firmowe

Banimex


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj